איך נפרדים בצופים?

Loading

שמור\י תוכן

2

Point of view

1

60 דק’

שיתוף: מפזרים קלפים עם תמונות ברחבי החדר, כל מרכזת יכולה לבחור תמונה המשקפת את תחושותיה בהתייחס לפרידהתהליכי פרידה.

  • היא יותר ממוזמנת לשתף חווית פרידה אישית

פירוק: בשלב זה  נתאר איך קורה אצלנו בשבט תהליך הפרידה. את ההתבוננות נעשה לפי שכבות (צעירה, נעורים, ט’, י’-יא’, פעילים ויב’).

  • חשוב מאוד להתייחס לדברים שפוגעים או תורמים לחניכים בתהליכי הפרידה שקורים היום בשבט

לבסוף, נדבר על פרידה נכונה ובריאה מה היא. נתייחס למצוי ולרצוי על פי הידע התאורטי המצורף (נספחים 1 ו-2).

  • חשוב מאוד שהמרכזות תעברנה את הפעילותהידע למדריכי השכבה, מרכזים צעירים והרשגדים, על מנת שהמסר יעבור.

[נספחים] נספחים: נספח 1 + נספח 2

[עזרים] עזרים: 0

[זמן] זמן פעילות: 60 דק’

חבר.ת צוות הנהגה יקר.ה!

תכנית ההכשרות למרכזי.ות שבטים נבנתה מתוך ראיה הוליסטית
המסתכלת על כלל ההכשרות שמרכז.ת השבט עובר.ת מרגע הכניסה לתפקיד.

התכנית בנויה מהכשרות הסמכה
המועברות בפורום תנועתי – קורס בסיסי, קורס מתקדם והכשרת בטיחות.

אתר זה נועד לשמש ככלי עבורך, חבר.ת צוות ההנהגה, לבנות תכנית הכשרות מקיפה,
איכותית ומדויקת עבור מעגל המרכזים.ות בהנהגתך.

בהצלחה!
דילוג לתוכן