
שמור\י תוכן
שיתוף: מפזרים קלפים עם תמונות ברחבי החדר, כל מרכזת יכולה לבחור תמונה המשקפת את תחושותיה בהתייחס לפרידהתהליכי פרידה.
- היא יותר ממוזמנת לשתף חווית פרידה אישית
פירוק: בשלב זה נתאר איך קורה אצלנו בשבט תהליך הפרידה. את ההתבוננות נעשה לפי שכבות (צעירה, נעורים, ט’, י’-יא’, פעילים ויב’).
- חשוב מאוד להתייחס לדברים שפוגעים או תורמים לחניכים בתהליכי הפרידה שקורים היום בשבט
לבסוף, נדבר על פרידה נכונה ובריאה מה היא. נתייחס למצוי ולרצוי על פי הידע התאורטי המצורף (נספחים 1 ו-2).
- חשוב מאוד שהמרכזות תעברנה את הפעילותהידע למדריכי השכבה, מרכזים צעירים והרשגדים, על מנת שהמסר יעבור.