
שמור\י תוכן
מסר : פרידה מיטבית דורשת תכנון, תשומת לב ומחשבה
תולים בחדר 3 ניירות עיתון, על כל נייר כתוב משפט:
- פרידה מאדם קרוב
- פרידה ממני כשמיניסט / י”ב בביה”ס
- פרידה ממקום עבודה קודם / מסגרת
כל אחד כותב בקצרה על גבי הנייר איך הייתה הפרידה / זיכרון מהפרידה ומציין את השם שלו
[נספחים] נספחים: 0
[עזרים] עזרים: ניירות עיתון וטושים
[זמן] זמן פעילות: 10 דק’
כל מרכז מספר על אחת הפרידות שהוא כתב ושואל שאלה את אחד המרכזים שכתבו על הנייר במתודה הקודמת וחוזר חלילה כך עד שכולם שיתפו.
תוך כדי הסבב, המנחה כותב על הלוח נקודות מרכזיות שעולות לגבי פרידה מיטבית ודפוסים שחזרו על עצמם בסיפורי המרכזים לגבי איך נכון להיפרד.
[נספחים] נספחים: אין
[עזרים] עזרים: אין
[זמן] זמן פעילות: 20 דק’
- במה פרידה שלנו מהשבט/שכב”גיסטים שונה מפרידות אחרות שתיארנו?
- האם כבר חשבתי על הפרידה שלי מהשבט/שכב”גיסטים? מה תיארתי לעצמי שיהיה?
- ממה אני לא רוצה להיפרד? מה אני רוצה לקחת איתי?
- כיצד בעיניי מתמודדים השכב”גיסטים עם תקופת הסיום והפרידה? במה הם צריכים את עזרתי?
מחלקים למרכזים נספח ובו נקודות מרכזיות לפרידה מיטבית ויחד עוברים על הדף ונותנים דגשים.
- האם אנחנו “יודעים להיפרד”? איפה אנחנו נופלים? במה אנחנו מצליחים?
[נספחים] נספחים: אין
[עזרים] עזרים: אין
[זמן] זמן פעילות: 30 דק’
- מחלקים למרכזים את המכתבים שכתבו לעצמם בתחילת השנה למחשבה
- מה זה מעורר בי?
- לקראת סיום – איזה שינויים התחוללו בי מאז תחילת השנה?
[נספחים] נספחים: אין
[עזרים] עזרים: מכתבים אישיים
[זמן] זמן פעילות: 15 דק’