מה תפקיד מרכז/ת השבט אל מול מדריך השכבה?

Loading

שמור\י תוכן

שאלות נוספות: איך מלווים ומנחים צוות מדריכי שכבה? איך מעודדים את מדריך השכבה להיות איש/אשת חינוך?

2

0

1

90 דק’

נשים במרכז החדר דף עם כותרת:

  • מדריכי/ות השכבה בשבט שלי.

ומסביב 5 שלטים נוספים:

  • שותפים מרכזיים בהובלת התהליך החינוכי בשבט
  • צוות בוגר משמעותי
  • בעלי/ות תפקידים שקשה לי ללוות
  • לא ממצים את הפוטנציאל שלהם/ן
  • NICE TO HAVE

נבקש מהממרכזים לעמוד ליד השלט שהם מזדהים/ות איתו.

נזמין את המרכזים לשתף למה בחרו לעמוד איפה שעמדו.

נספחים: דפים עם כותרות

עזרים: אין

זמן פעילות: 15 דק’

נחלק את המרכזים לקבוצות קטנות כך שבכל קבוצה יהיו מרכזים/ות שמייצגים את כל המצבים

נבקש מכל קבוצה לדון בנושאים הבאים:

  • שיתוף של המצב בשבט של כל אחד בנושא מדריכי השכבה
  • מה גורם למדריכי השכבה להיות משמעותיים יותר או פחות?
  • מה התפקיד שלנו כמרכזים כמנהלים של מדריכי השכבה להביא אותם להיות שותפים מרכזיים וצוות בוגר משמעותי חינוכית בתקופת הקיץ?
  • אילו טיפים אנחנו יכולים למרכזים בנושא הזה?

לאחר 15-20 דק’ נתכנס במליאה ונבקש מכל קבוצה לשתף טיפים שחשבו עליהם.

 

נספחים: אין

עזרים: אין

זמן פעילות: 30 דקות

צוות ההנהגה יתן דגשים לעבודה עם מדריכי/ות השכבה לקראת תהליך קיץ.

נספחים: אין

עזרים: אין

זמן פעילות: 10 דקות

חבר.ת צוות הנהגה יקר.ה!

תכנית ההכשרות למרכזי.ות שבטים נבנתה מתוך ראיה הוליסטית
המסתכלת על כלל ההכשרות שמרכז.ת השבט עובר.ת מרגע הכניסה לתפקיד.

התכנית בנויה מהכשרות הסמכה
המועברות בפורום תנועתי – קורס בסיסי, קורס מתקדם והכשרת בטיחות.

אתר זה נועד לשמש ככלי עבורך, חבר.ת צוות ההנהגה, לבנות תכנית הכשרות מקיפה,
איכותית ומדויקת עבור מעגל המרכזים.ות בהנהגתך.

בהצלחה!
דילוג לתוכן