
שמור\י תוכן
שאלות נוספות: איך מלווים ומנחים צוות מדריכי שכבה? איך מעודדים את מדריך השכבה להיות איש/אשת חינוך?
נשים במרכז החדר דף עם כותרת:
- מדריכי/ות השכבה בשבט שלי.
ומסביב 5 שלטים נוספים:
- שותפים מרכזיים בהובלת התהליך החינוכי בשבט
- צוות בוגר משמעותי
- בעלי/ות תפקידים שקשה לי ללוות
- לא ממצים את הפוטנציאל שלהם/ן
- NICE TO HAVE
נבקש מהממרכזים לעמוד ליד השלט שהם מזדהים/ות איתו.
נזמין את המרכזים לשתף למה בחרו לעמוד איפה שעמדו.
נספחים: דפים עם כותרות
עזרים: אין
זמן פעילות: 15 דק’
נחלק את המרכזים לקבוצות קטנות כך שבכל קבוצה יהיו מרכזים/ות שמייצגים את כל המצבים
נבקש מכל קבוצה לדון בנושאים הבאים:
- שיתוף של המצב בשבט של כל אחד בנושא מדריכי השכבה
- מה גורם למדריכי השכבה להיות משמעותיים יותר או פחות?
- מה התפקיד שלנו כמרכזים כמנהלים של מדריכי השכבה להביא אותם להיות שותפים מרכזיים וצוות בוגר משמעותי חינוכית בתקופת הקיץ?
- אילו טיפים אנחנו יכולים למרכזים בנושא הזה?
לאחר 15-20 דק’ נתכנס במליאה ונבקש מכל קבוצה לשתף טיפים שחשבו עליהם.
נספחים: אין
עזרים: אין
זמן פעילות: 30 דקות
צוות ההנהגה יתן דגשים לעבודה עם מדריכי/ות השכבה לקראת תהליך קיץ.
נספחים: אין
עזרים: אין
זמן פעילות: 10 דקות