
שמור\י תוכן
מנחה לבניית ליווי רגשי ומותאם לתקופה מאתגרת זו.
מניהול לשיח אישי-רגשי
- גמישות מחשבתית ומצבית- בחירת פלטפורמה מותאמת, הבנת צורך המרכזים.ות. (ליווי אישי, ליווי קבוצתי, גם וגם)
- מיקוד השיח ברגשות ולא בפרטים מפורשים של מקרה טראומטי. (בהתאם למנחה שיח רגשי שנשלח במצגת מהשיחה עם הפסיכולוגית)
- מתן לגיטימציה לתחושות הקשות, לאפשר לעשות הפסקות, לישון באמצע היום, לבכות.
- הנמכת אפקט ההיררכיה.
- היכרות עם הגבולות שלי- לדעת מה אני יכול.ה לעשות ולסמן את זה.
מעבר ל- DOING
- ניסיון ליצירת שיגרה ועוגנים- לתאם זמן קבוע. גם אם הואקצר, עוגנים חשובים ליצירת תחושת שליטה וודאות במציאות של חוסר וודאות.
- מה נעשה עד כה בשבט? אילו שיחות בוצעו? אילו דברים צפו?
- מיפוי צרכי השבט והקהילה בימים אלו לפי גילים.
- מיפוי הכוחות העומדים לרשות השבט בימים אלו בשבט ובקהילה.
- מה המרכז.ת צריך על מנת להוביל את המענה לצרכי השבט בימים אלה?
- להציג את הכלים שאנו יכולים.ות להציע לשבט- שיחה עם עו”ס מרחב, מכתבים יומיים עם כלים ורעיונות וכו וכו.
- להדגיש את רעיון ‘הקביים הרגשיים לאנשי חינוך’ ואת הגורמים המקצועיים שאפשר להפנות אליהם.ן.
- חשיבה יחד על דרכי פעולה לטווח הקצר- איך נתרגם את הצרכיםוהכוחות הפועלים לעשייה? נשאף שהעשייה תהיה בזוגות ולא ביחידים.
- נזמין את המרכזים.ות לדבר יחד עם השכב”ג על חוזן לאומי ועלהחוזקות במדינת ישראל ונצא לפעולה התנדבותית. התנדבות תורמת לתחושת המסוגלות ומייצרת מפגש שמשחרר מתחים.