הנעת ש”שיניים – שיחה שישית

Loading

שמור\י תוכן

3

אין 

2

אין

1

75 דק’

  1. עלינו להבהיר למרכז כי עליו לראות בש”שיניים שותפי תפקיד אמיתיים לקידום השבט והמשימה הקהילתית עלייה הוא ממונה.
  2. בשיחה זו נרצה להגדיר ביחד מי הצוות הבוגר של השבט ומה תפקידו ביומיום השבטי.

[נספחים] נספחים: אין

[עזרים] עזרים: אין

[זמן] זמן פעילות: אין

  1. על המרכז לצייר על דף את “המבנה הארגוני” של השבט ולהסביר מה תפקיד של כל גורם ומה תחום האחריות שלו ( חשוב לראות כיצד המרכז תופס את הש”שיניים חברים/ עוד שכב”ג /כוח עבודה/ שותפים/ ילדים/מרכזים צעירים וכו’).
  • מהם שיתופי הפעולה הקיימים אצלי בשבט היום?
  • איזה שיתופי פעולה חשוב לקיים על מנת לקדם את השבט?
  • מי אחראי על מי?

2. מה אני עבור הקומונה?

  • עכשיו נסתכל על האיור מסעיף 1 נשאל את השאלה “מה המרכז עבור הקומונה?” –
    האם הוא מנהיג את המשימה? האם הוא מוביל או מובל? האם הוא שותף?

3.  מה יהפוך את חברי וחברות הש”ש לשותפי תפקיד ?

  • מה הדברים שהש”ש שלי צריכים בכדי להרגיש רלוונטיים בשבט?
  • מה הדברים שאני צריך להעניק להם כדי שירגישו משמעותיים? (שיחות ליווי וחניכה, משוב, מעגלי שיתוף, ישיבות צוות בוגר..)

[נספחים] נספחים: אין

[עזרים] עזרים: אין

[זמן] זמן פעילות: אין

חבר.ת צוות הנהגה יקר.ה!

תכנית ההכשרות למרכזי.ות שבטים נבנתה מתוך ראיה הוליסטית
המסתכלת על כלל ההכשרות שמרכז.ת השבט עובר.ת מרגע הכניסה לתפקיד.

התכנית בנויה מהכשרות הסמכה
המועברות בפורום תנועתי – קורס בסיסי, קורס מתקדם והכשרת בטיחות.

אתר זה נועד לשמש ככלי עבורך, חבר.ת צוות ההנהגה, לבנות תכנית הכשרות מקיפה,
איכותית ומדויקת עבור מעגל המרכזים.ות בהנהגתך.

בהצלחה!
דילוג לתוכן