מה הם החששות שלנו בהוצאת חניכי צמי”ד ושילוב פרטני לטיולי פסח וכיצד ניתן להתמודד איתם?

Loading

שמור\י תוכן

2

אין

1

35 דקות

מתחילים ביחד בצפייה בקטע מסרטון אין הר גבוה מידי.

דיון בשאלה:

  1. מה חשבתם על הסרט?
  2. מה תפס אתכם במיוחד?
  3. האם לדעתכם פעילות מסוג זה של טיול מתאימה לחניכי צמי”ד/ שילוב? מה הערך המוסף של טיול עבור החניכים שלנו?
  4. מה הקבוצה מרוויחה מיציאה של חניכי צמי”ד והשתלבות לטיולים?

נספחים: אין

עזרים: אין

זמן פעילות: 10 דק’

נחלק את המרכזים לארבע קבוצות – כל קבוצה תקבל סימולציה ותתבקש לדון בה.

נחזור למליאה ונשתף.

ננסה לדלות מתוך הסיטואציות אילו אתגרים עלולים לצוף עם יציאתם של חניכי צמי”ד לטיולים.

עזרים: אין

זמן פעילות: 20 דק’

לסיכום:

נעבור עם המרכזים על מספר כלים ראשוניים לעבודה עם חניכים לקראת טיול:

  1. בניית לו”ז אישי עם החניך. מטרת הלוז האישי לאפשר יכולת בחירה עבור החניך ולתת לו לקחת אחריות על הלוז האישי שלו.
  2. ספר הכנה לטיול ולטיול עצמו. הספר נועד לספר את סיפור ההערכות לטיול הוא מצמצם את מרחב הזרות וממחיש לחניך מה קורה בטיול.
  3. התייעצות עם מחנכת כיתה/ יועצת/ מדרכי עבר בנוגע למסוגלות של החניך והתמודדויות עם ניסיונות עבר בטיולי בית ספר ולינה מחוץ לבית.
  4. שיחת תיאום ציפיות עם ההורים.
  5. הצמדה של מדריך עזר נוסף לקבוצה.

נספחים: אין

עזרים: אין

זמן פעילות: 5 דק’

חבר.ת צוות הנהגה יקר.ה!

תכנית ההכשרות למרכזי.ות שבטים נבנתה מתוך ראיה הוליסטית
המסתכלת על כלל ההכשרות שמרכז.ת השבט עובר.ת מרגע הכניסה לתפקיד.

התכנית בנויה מהכשרות הסמכה
המועברות בפורום תנועתי – קורס בסיסי, קורס מתקדם והכשרת בטיחות.

אתר זה נועד לשמש ככלי עבורך, חבר.ת צוות ההנהגה, לבנות תכנית הכשרות מקיפה,
איכותית ומדויקת עבור מעגל המרכזים.ות בהנהגתך.

בהצלחה!
דילוג לתוכן