ליווי מדדי הצלחה בתחילת התפקיד

Loading

שמור\י תוכן

הצעות לליווי

מדדי הצלחה למרכז/ת שבט מצורפים בלינק המצורף כאן.

ליווי מדדי הצלחה בתחילת התפקיד

** ניתן להתאים ליווי זה לישיבת מרכזים/ות ביום אוריינטציה הנהגתי בתחילת השנה.

מהם מדדי ההצלחה של מרכז/ת שבט?

מתודה 1: פירוק

נניח על השולחן את מרכיבי תפקיד מרכז/ת שבט כאשר כל מרכיב יודפס על פתק נפרד.

נבקש מהמרכז/ת לחלק את מרכיבי התפקיד לפי קריטריונים שונים. לדוגמה: מרכיב שיאתגר אותי, מרכיב שאני חושש/ת ממנו, מרכיב שאני שוא/ת לקדם בשבט, מרכיב שנמצא באזור הנוחות שלי וכד’.

מתודה 2: שיתוף

נשאל את המרכז/ת:

מדוע בחרת לחלק את מרכיבי התפקיד לקריטריונים אלה? (נבחר מספר מרכיבים שמעניינים אותנו בהקשר צי”ר הפיתוח של המרכז וננסה להתעמק בבחירה שלהם/ן לקריטריון).

מהי בשבילך הצלחה בתפקיד? האם היא ניתנת למדידה? אם כן, איך תדע שהצלחת?

מה את/ה צריך על מנת להצליח (מהליווי, מהקולגות, מעצמך)?

מתודה 3: הסבר

לבסוף נעבור עם המרכז/ת על מסמך מדדי ההצלחה למרכז/ת שבט.

הערה למלווה: ניתן לסמן מספר מדדים אותם ת/ירצה המרכז/ת לקדם בחלק הראשון של השנה ולחזור איתו לבדיקה עליהם בשיחת הערכה/ ליווי האמצע הנוגע למדדי ההצלחה.

 

 

 

 

 

ליווי באמצע תפקיד

מה השגתי עד כה ולאן ארצה להמשיך?

מתודה 1: התבוננות

נדפיס לפני הליווי את מסמך מדדי ההצלחה למרכז/ת השבט. נבקש מהמרכז/ת לסמן ב-3 צבעים שונים את עמדתו לגבי על כל אחד מהמדדים השונים:

ירוק- עמדתי במדד ההצלחה

צהוב- עמדתי באופן חלקי במדד ההצלחה

כתום- לא עמדתי כלל במדד ההצלחה

מתודה 2: פירוק

נבחר כמה מדדי ההצלחה שנרצה להעמיק בהם בהתאם לצי”ר הפיתוח האישי של המרכז/ת וננסה יחד להבין מדוע אותו מדד נצבע בצבע הנבחר.

נשאל:

מה סייע לי להצליח?

מה עיכב את התקדמותי?

מה בהתנהלות ארצה לשמר? מה ארצה לעשות אחרת?

באילו מדדי הצלחה ארצה לעמוד במחצית השנייה של השנה?

חבר.ת צוות הנהגה יקר.ה!

תכנית ההכשרות למרכזי.ות שבטים נבנתה מתוך ראיה הוליסטית
המסתכלת על כלל ההכשרות שמרכז.ת השבט עובר.ת מרגע הכניסה לתפקיד.

התכנית בנויה מהכשרות הסמכה
המועברות בפורום תנועתי – קורס בסיסי, קורס מתקדם והכשרת בטיחות.

אתר זה נועד לשמש ככלי עבורך, חבר.ת צוות ההנהגה, לבנות תכנית הכשרות מקיפה,
איכותית ומדויקת עבור מעגל המרכזים.ות בהנהגתך.

בהצלחה!
דילוג לתוכן