
שמור\י תוכן

אין

אין

60 דק’
- קבלת תמונת מצב שבטית בנושא הדרכת השכבה
- חשיבה משותפת על הדרכת שכבה בשבט
- מתן כלים ועזרה למרכז/ת בנושא הדרכת השכבה
הערות למלווה השבט: מדובר בשיחה שנייה בנושא הדרכת שכבה בוגרת. עליה להתכתב עם השיחה הראשונה- המשימות, התובנות, כיווני הפעולה, הרצונות וכדומה. להבין איפה הדברים עומדים ביחס למה שדובר בשיחה הראשונה.
[נספחים] נספחים: אין
[עזרים] עזרים: אין
[זמן] זמן פעילות: אין
**אין צורך להשתמש בכל השאלות בשיחה אחת, חשוב לבחור ולהתמקד בהתאם לכל שבט/ מרכז/ת והיכרותך את הנושא בשבט כמלווה**
- ממה את/ה הכי מרוצה בהדרכת השכבות בשבט? מדוע?
- ממה את/ה פחות מרוצה בהדרכת השכבות בשבט? מדוע?
- מה האתגר המרכזי בנושא הדרכת השכבה בשלב זה של השנה מבחינתך?
- איזו עזרה את/ה צריך/כה ממני על מנת לעמוד באתגר זה?
- מעבר על פעילויות והתוכן והמדרג הצופי למסלול הקרוב ( אפשר לכל השכבות או לבחור שכבה אחת) – חשיבה משותפת על מה חשוב לעבור עם מדריכי השכבה ולחדד את המסר, איזו פעילות תוכן תהיה קשה למדריכי שכבה להעברה וצריך לשבת איתם עליה יותר, איזו פעילות תוכן אסור לוותר וחובה שתעבור, אילו תכנים אני רוצה כמרכז להוסיף ושיעברו במסלול זה. מה מהמדרג הצופי יהיה קשה למדריכים להעביר?
- ספר/י על משימות מוצלחות של השכבות השונות, האם ניתן ללמוד מהן על התהליך שהשכבה עוברת? אם כן , מה? האם תואם לתהליך אותו רצית שיעברו?
- ספר/י על ישיבות / ליווי והחניכה של מדריכי השכבות- האם יש קשיים, כיצד ובאיזו תדירות מתקיימות.האם יש מדריך/כה ספציפית שמתקשים יותר? כיצד הקושי בה לידי ביטוי?
- האם מדריכי השכבות לוקחים חלק בפעילויות שונות בשבט? אם כן כיצד זה תורם לדעתך? אם לא, מדוע לא?
- האם תתקיים בתלת זה פעילות שיא ע”י מדריכי השכבות? אם כן כיצד היא תקדם את התהליך השכבתי? (סמינר לשכבה, ערב מיוחד, טיול שכבתי וכו’.)
- מה היית מעוניין/ת לקבל ממני או מההנהגה לקידום הנושא בשבט?
[נספחים] נספחים: אין
[עזרים] עזרים: אין
[זמן] זמן פעילות: אין