
שמור\י תוכן

0

0

60 דק’
- חשיבה משותפת על הדרכת שכבה במחנה
- חשיבה משותפת על הדרכת שכבה במהלך החופש הגדול
- העלאת השיח על חיפוש / שימור מדריכים לשנת הפעילות הבאה
(אין צורך להשתמש בכל השאלות בשיחה אחת, חשוב לבחור ולהתמקד בהתאם לכל שבט/ מרכז/ת והיכרותך את הנושא בשבט כמלווה)
- באיזה אופן לדעתך צריכה להתקיים הדרכת שכבה במהלך המחנה?כמה פעולות צריכה לעבור כל שכבה? באיזה ימים? לכמה ימים מגיעים המדריכי שכבה?
- האם יש תפקידים למדריכי שכבה למהלך המחנה? לבצע חשיבה להוציא את המדריכים כחלק מצוות בוגר של השבט- לימי בנייה ופירוק, לטובת בוגרים לגיחות ופעילויות צופיות שונות, לקידום נושא מסוים במהלך המחנה.
- צפייה משותפת בסרטון/ קריאת כתבה בנושא בני נוער בחופש הגדול
- שאלה הכרחית: מה התפקיד של מדריכי השכבה בחופש הגדול? האם ממשיכים פעולות כרגיל? האם מקיימים מפגשים עם השכבה? מה אופי המפגשים/ פעולות? מתי מסיימים את השנה ונפרדים?במידה ומסיימים לפני היציאה לחופש, כיצד את/ה מתכנן/נת למלא את החוסר?
- האם את/ה מעוניין/נת שמדריכי השכבה ימשיכו להדריך בשנה הבאה? אם כן האם התקיימה על כך שיחה? זה הזמן לקבוע עם המרכז/ת את המועד לשיח זה, לעזור לו/ה להערך לשיח של סיום תפקיד ו/או לשיח של המשך.
- מיהו מדריך שכבה אידיאלי לדעתך? זה הזמן לדבר על גיל המדריך שכבה,הכישורים שלו/ה, מה הציפיות ממנו/נה, מה הדרישות של ההנהגה.
- האם התחלת לחפש מדריכי שכבה לשנה הבאה? כיצד מתבצע החיפוש? חשוב לוודא שהמרכז משתמש בכל הכלים האפשריים לחיפוש, לקבוע איתו מועד למציאת המדריכים, לקבוע מתי מתחילים לעבוד ( במחנ”ק, במהלך החופש או אולי אחרי פתיחת שנה? ), האם הדרג המתנדב שותף לתהליך החיפוש? חשוב להתייחס לשאלה הקודמת ולוודא שמחפש/ת בהתאם לדרישות אותם העלאתם.
- מה עזרה שאת/ה צריך/כה ממני או מההנהגה בנושא?