
שמור\י תוכן

אין

0

60 דק’
המרכזת מקבלת חומרי יצירהעיתונים ועל בריסטול עליה לתארלציירלכתוב את החודש הראשון שלה בתפקיד.
- מה אפיין את אותה התקופה?
- איך היא הרגישה בשבט? האם “העגלה” הובילה אותה או היא הצליחה להוביל את “העגלה”?
נספחים: 0
עזרים: חומרי יצירה
זמן פעילות: 0
כל מרכז בצוות משתף בציור אותו צייר.
בשלב זה, ניצור יחד על נייר עיתון את הכניסה האידיאלית של מרכז לתפקיד (ביחד עם מלווה השבט כמובן)
**ניתן להיעזר בחומרי היצירה, עיתונים, לכתוב..
נספחים: 0
עזרים: 0
זמן פעילות: 0
- מה היה חסר בכניסה לתפקיד שלך? כיצד ניתן לתת לכך מענה?
- מי חשוב שייקח חלק בתהליך החפיפה והכניסה לתפקיד?
- מה יעזור למרכז חדש בכניסתו לתפקיד?
תיק החפיפה כמפה
בעזרת תיק חפיפה מעמיק וטוב אנחנו יכולים לתת מענה למצביםתחושות שפוגשות את המרכז בשלב הראשוני בתפקיד. חשוב מאוד להתייחס בשאלת “על מי האחראיות בחפיפה?”
- בשלב זה, עוברים יחד על מודל תיק החפיפה הקיים בהנהגה. מתייחסים לצרכים של המרכז החדש בהתאם לשבט הנוכחי.
- על המרכז העוזב לשלוח למלווה השבטי את התיק לבדיקה ולשמירה
נספחים: אין
עזרים: 0
זמן פעילות: 0