
שמור\י תוכן
(עליית כיתות ג’, טקס פרידה שמיניות, אירוח קבוצות מיוחדות ועוד)
תחילה נקריא את הטקסט. לאחר מכן נשאל:
- על מה מדבר השיר?
- מה התהליך שקרה בשיר?
- מה ניתן ללמוד מהשיר ואיפה זה פוגש אותנו?
- איך אנחנו מתמודדים עם מכשולים ואתגרים בדרך כלל?
פורסים יחד עם המרכזת את האירועים המיוחדים שיש לשבט בזמן המחנה ואז על כל אחד מהאירועים השונים מתייחסים לשלושה אלמנטים:
- תחילה מטילים ספק בכל אחד מהאירועים שיש במחנה:
- שואלים למה האירוע בכלל מתקיים?
- האם זה נכון שהאירוע מתקיים בזמן המחנה או שיש צורך לקיים את האירוע בזמן אחר?
- מה מטרת האירוע? האם הוא מותאם למטרות השבטיות?
- מי קהל היעד שלנו באירוע נוכחי?
- בהמשך, נתייחס למה שאנחנו רוצים לראות באירוע? מה מבחינתנו יחשב האירוע לאירוע מוצלח?
- לבסוף, ניגע בהחזקה של האירוע
- מי מוביל את האירוע?
- מה תפקידי המרכזים באירוע?
- האם ישנה מעטפת הנהגתית ומה אחראיות השבט בתוכה?
- מה החששות של המרכז לקראת האירוע הזה?